lördag 16 maj 2009

Jag ska erkänna en sak...

Jag har fördomar!

Speciellt mot såna som menar de men skriver dem. Som förmodligen säger "dom" och sen inte har förstått att det inte automatiskt blir dem i skrift.

Eller som gör konstiga böjningar av verb när de skriver, tex skriver "rökat" när de menar rökt.

Eller som läser en tråd på ett forum och sen inte förstår vad som menas för att man inte läst ordentligt men ändå svarar. *suck*
Jag tycker att det pekar på att det är en outbildad person som skrivit det hela. (läs: tjej som fått barn innan 18-årsdagen...)

För själv är jag perfekt ;-)
Nå ja... jag har åtminstone inte strypt min mormor idag.
TROTS att hon sprang runt fötterna på mej och var i vägen när jag skulle fixa maten.
TROTS att hon envisas med att diska med disktrasan *BLÄ*
TROTS att hon envisas med att ifrågasätta allt jag gör.

Jag vet att hon inte menar det på ett elakt eller irriterande sätt utan att hon vill hjälpa till, men AAAHHH!!! va hon går mej på nerverna!

Lugn och fin nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar