söndag 31 maj 2009

Massor med sol blir det =)

Nä, jag är inte så duktig på att blogga nu för tiden.
(Inga kommentarer nu, bittra morsan... Jag vet väl att du tänker "nu för tiden?" *lipar*)

Barnen och jag har tillbringat flera dagar utomhus nu. Ja, nätterna har vi sovit inomhus ;-)
Men annars så har vi varit ute nästan hela dagarna.
Poolen dottern fick av mormor och morfar i födelsedagspresent har redan använts flitigt. Och badkläderna med solskyddsfaktor 50...
Så jag har en liten föraning om hur sommaren kommer se ut...
Bad för barnen och ogräsrensning för mej. Jag hatar nämligen att vara stilla i solen.
Och bada på det sättet som barnen trivs med? Nä, då solar jag hellre *S*

Det blir en fullpackad vecka iaf.
Imorgon ska jag försöka hinna sy gardiner till tältet vi ska ha som solskydd åt barnen i sommar. De får ju inte vara i solen utan solskydd eller kläder så vi ska försöka få till ordentlig skugga på gården.
På tisdag ska jag och dottern till Akademiska för att träffa läkaren som har hand om vården av hennes brännskadeärr.
På onsdag så släpper jag först av barnen hos dagmamman och sen tar jag tåget till Stockholm. På kvällen ska jag först göra ett besök hos min lilla älskade rymling och sen ska jag sova hos en vän.
På torsdagen blir det lite shopping i fjollträsk och sen tågresa hem.
På fredag är barnens sista dag hos dagmamman, sen är det sommarlov. =)
(Hur jag ska överleva sommaren är en helt annan fråga som vi tar en annan dag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar