torsdag 18 november 2010

Klurar och funderar...

Ska väl börja med en tråkig nyhet först:
Jag fick inte jobbet.

Men konstigt nog är jag faktiskt inte så ledsen för det.
Missförstå mej rätt nu, jag hade klättrat på väggarna och jublat om jag hade fått det :-)

Men jag är faktiskt rätt nöjd med att jag såg en annons, ringde på en gång och gjorde så bra intryck att jag fick komma på intervju. Sen stupade det på att det var många sökande med erfarenhet, vilket jag inte har.
Men jag ringde!
Jag orkade!
Det är faktiskt värt en liten applåd att jag kommit så långt och mår så bra :-)

Och nästa gång så vet jag vad jag kan göra bättre :-)


Men just nu klurar och funderar jag på om det på nåt sätt skulle gå att tjäna pengar på att baka matbröd, kakor och godsaker.
Jag älskar ju att baka, borde man inte kunna sälja sina grejer då utan att behöva starta ett Café?
Men jag har för mej att det finns nån EU-regel som hindrar sånt...
Att allt ätbart måste tillagas i industrilokal, typ.

Det skulle passa mej så bra annars.
Få utlopp för min baklust och det utan att göda familjen ;-)

Jag får väl klura vidare lite ;-)
Är det nån som vill beställa lite till jul så är det bara att höra av sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar