fredag 11 mars 2011

100 % av svenska bloggar är mer inflytelserika än min *S*

Det fick jag upp när jag googlade mitt nick.
Känns inte så jättekonstigt med tanke på att jag skriver alldeles för lite nu för tiden :-)

Det har varit massor med traderande, en hel del förkylningar/influensa och en EgoMammahelg i Stockholm med underbara vänner.
Så skönt att komma iväg och ladda batterierna :-D

Nu pågår planeringen för fullt inför nästa helgs firande av en hög födelsedagar.
Vi har lyckats planera det så bra i familjen att alla fyller under februari till maj, och sen har vi massor med släktingar som håller sig inom mars-majperioden.
Så det blir en hel del firande och mycket tårta :-)

Svårt bara att komma på vad jag önskar mej i födelsedagspresent.
Fler bestick av samma sort som jag har är nästan det enda inom lagom prisklass.
Annars skulle jag gärna vilja ha ett promenadband.
Lite fel årstid egentligen eftersom det är rätt skönt ute på våren, men det vore bra att ha ett så man inte hindrades av all is och snö, och av kylan... -30 är inte nån temperatur som jag gärna vistas ute i...

Men men... Vi får väl se vad paketen kommer innehålla :-)
Dags att ta itu med lite hobbyverksamhet ( = tvätt)
Ha det gott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar