måndag 1 december 2008

Busy day idag...

Mycket, mycket som ska hinnas...

Har iaf hunnit ringa fk och be om intyget till a-kassan så jag kan komma igång och få några pengar därifrån. om det nu kommer hinna bli några såna dagar istället för vab hela tiden. 10 dagar räcker... jo pyttsan!
Ledsen, Reinfeldt... min barnflicka, Inga Finnes, kunde inte ta barnen den här veckan så jag var tvungen att sköta deras sjukdomar själv...

Och så hann jag ringa Nordea så att vår personliga bankman ska ringa upp. Måste ju fixa nåt nu när deras nya idiotiska säkerhetssystem gör att jag inte kan betala räkningarna om maken har sitt visa med sig *suck*
Lär folk att inte lämna ut alla sina nummer till kreti och pleti istället. Antar att det inte var många som lämnade ifrån sig postgirolapparna till främlingar som ringde på dörren, varför ska det då vara så svårt att få folk att fatta att om man lämnar ifrån sig koder så blir man av med sina pengar???
Har folk verkligen blivit så pass mycket dummare???

NÄHÄ! nu har jag gnällt färdigt, så nu ska jag åka och fixa massa saker innan ungarna ska hämtas om 80 minuter. (barnflickan strejkar ju, eller nja... hon har ju aldrig ens dykt upp...)

"Missar du en timme på morgonen måste du jaga efter den hela dagen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar