torsdag 11 december 2008

Dags att sova egentligen...

men jag ska bara "prata av" mej lite.
Har läkartid imorgon då jag ska försöka få en läkare att konstatera det min terapeut sa för 3 månader sen: jag har nog en depression...
Dessutom vill jag få hjälp att få komma till smärtcentret igen så de kan pröva ut medicin på mej, om det finns nåt nytt som kan funka mot fibron...

Har suttit och kollat på sjukvårdsrådgivningens hemsida och jag har 7 av symtomen på depression. Och det har jag haft i minst 4 månader.
Man ska ha 5 symtom i minst 2 veckor för att det ska kunna ställas diagnos tydligen.

Så... Vi får väl se om läkaren håller med, och om han tycker att det är något som man borde göra något åt...
Ska ju till en gammal gubbstrutt som nog skulle passat bättre som fältskärare under någon vinterkrig... *suck*

Jag??? Negativ???
Nää! Nu måste ni ha förväxlat mej med någon annan ;-)

"Det är inte sant att livet är den ena jävla saken efter den andra.
Det är samma jävla sak hela tiden."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar