tisdag 17 februari 2009

Dottern är sjuk =(

Hon började hosta igår eftermiddag och det blev bara värre under kvällen.
Eftersom hon har förkylningsastma så tyckte jag att det var bäst att hon fick vara hemma och vila. (Hon har lite feber oxå, men det har läkaren sagt att vi inte ska bry oss så mycket i så länge hon orkar.)

Så nu har maken varit och hämtat sonen och skjutsar honom till dagmamman och dottern blir hemma med mej.

Strukturera upp tillvaron? jo, tjena (för att använda ett uttryck från min ungdom ;-))

*suckar lite*
Jag ska iaf försöka göra det där schemat jag och terapeuten pratade om. Och en matlista för närmaste veckorna vore inte fel...
ska jag försöka läsa lite.
Kanske passa på att ringa några av de där viktiga samtalen som jag skjutit på...
Hmm... dagen blir nog fullspäckad idag ;-)

Dagens citat:

"Det går aldrig så bra som man beräknar och aldrig så illa som man befarar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar