måndag 16 februari 2009

Jag har börjar hos min terapeut igen.

Var där för två veckor sen och så idag. Kommer nog att gå där varannan vecka ett tag framöver...
Vi har kommit överens om att jag ska försöka strukturera upp tillvaron igen och i det ingår det nog att skriva här varje dag... tror jag iaf ;-)

För er som inte "känner" mej så mår jag ganska dåligt efter en olycka som mina barn var med om. De klättrade på spisen, den välte och de fick en kastrull med kokande pastavatten över sig.

Jag kommer ordna en annan blogg där jag tänker lägga ut den berättelse jag skrivit om barnens olycka. Länk kommer...

Som uppdatering kan jag tala om att jag börjat plugga (igen). Läser en distanskurs hemifrån i samhällskunskap. Delkursen vi läser nu handlar om Demokrati. Mycket intressant ämne, men tungt...

Som avslutning blir det ett citat från Anne på Grönkulla:

"Imorgon är en helt ny dag då man inte gjort några dumheter än"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar