måndag 23 februari 2009

Nu är sonen oxå sjuk =(

Han fick feber i lördags som snabbt steg till 39 grader. Och det har han haft sen dess...
Jag förstår mej inte på de här vilddjuren jag satt till världen.
När jag har 39 grader så är jag utslagen. Då ligger jag okontaktbar och maken är nervös. (Men han börjar lära sig att han ska ställa en kopp te eller ett glas vatten framför mej och bara låta mej sova på soffan ;-))

När vilddjuren har feber så märks det bara genom att de blir ännu otåligare och vildare. Och gnälligare...
Ingen neddragning på tempot här inte...

Så det är skoj här just nu.
Och skottningen igår bevisade att de inte orkar vara ute på det sättet som de vill, så idag blir vi inne *suck*
Tack och lov att det finns filmer så man har lite barnvakt *harkel*

"varför badar du alltid med kläderna på, farbror Melker?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar