torsdag 30 april 2009

Jag vill ha en hammock!

Det är 20 grader på vår baksida, solen håller sakta på att sjunka ner bakom trädtopparna och fåglarna kvittrar.
Barn ligger i sina sängar och sover med största sannolikhet inom några minuter.
Så nu hade det varit perfekt att ha en hammock som maken och jag hade kunnat krypa upp i och sitta där sida vid sida som det strävsamma gamla par vi är och njuta av lugnet...

Men vi har ingen hammock!
Vi har hårda pinnstolsliknande utemöbler som är bra när man ska äta men inte när man ska mysa =(

Vilket i-landsproblem va?
Har man inga större problem än hårda utemöbler så kanske man inte ska klaga så mycket? ;-)

Jag tror jag ska göra lite te och släpa med min man, bort från den andra datorn och ut på baksidan...
Vi får väl sitta på trappen och trängas :-)

"Tv:n är en uppfinning som gör det möjligt att bli underhållen i hemmet av människor man inte skulle vilja ha hemma"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar