onsdag 24 februari 2010

länge sen ;-)

Livet går sin gilla gång i rumphuset :-)

Det har varit mycket förkylningar och feber sen hösten, men på det stora hela så mår vi rätt bra.
Just nu har vi lånat en hund så jag får många promenader och det känns riktigt bra.

Tänkte försöka bjuda på lite kort (om tekniken vill samarbeta med mej *S*)

Sonen fyllde 3 år


Jag samlade ihop alla gosedjur jag kunde hitta som barnen fick pga olyckan
Från vänster längst bak:
2 kramdjur som barnen fick av Liberotjejerna
Dotterns Abbe och nalle (sonens) från första ambulansen

Mellanraden:
Kanin från ambulansen i Falun
2 nallar från Kocken med vänner
2 nallar från helikopterambulansen
Pudel från släktingar

Främsta raden:
Igelkott och Lille Skutt från släktingar
smådjur från BRIVA,
sköldpadda från Faluambulansen

Har jag missat att tacka nån så gör jag det nu:
Tack, tack, tack alla ni underbara människor som la ner tid och energi på att få oss att må bättre ♥

1 kommentar:

  1. Fina, det var en händelse som verkligen berörde mig. Jag tänker på er VARJE dag när jag lagar mat. *Ryser och surrar fast småvildar* Glad att de mår bra idag.
    Kram till hela familjen.

    SvaraRadera