tisdag 16 november 2010

If I was a rich girl...

Inför Fars dag har det varit massor med reklam om Trisslotter så jag började fundera över vad jag skulle göra om jag vann pengar.

Har återigen insett att mina krav är ganska små.
Om jag skulle vinna tex månadstriss så skulle det nog inte ske så stora förändringar i våra liv.
Renoveringen här hemma skulle ske snabbare, och jag skulle kanske kunna övertyga maken om att vara ledig mer. Utbyggnad skulle det bli rätt snabbt oxå.

Men annars vet jag inte vad vi saknar direkt?
En Personlig tränare skulle väl inte vara fel, och nån som städar huset skulle jag inte tacka nej till *fniss*
Kanske nån resa, men verkligen KANSKE för vi är inga soldyrkare och trivs inte i trånga storstäder.

Missförstå mej rätt nu, jag skulle inte ha några som helst problem att shoppa upp 10-, 15-, eller 25-tusen i månaden om jag hade dem.
Men nån hysterisk längtan efter alla sakerna har jag inte.

Men några kronor mer varje månad kanske det blir ändå.
Jag ska nämligen på anställningsintervju om en timme.

Fick för mej att kolla Arbetsförmedlingens hemsida och första annonsen jag läste kändes helt ok: Callcenterpersonal för ett nystartat företag som ska sköta kundkontakt, besöksbokning osv. åt småföretagare.
Så jag ringde i förmiddags och blev inbjuden till en intervju direkt idag.
Det ska bli riktigt intressant att se om det kan bli så bra som jag tror. :-)

Håll tummarna för mej :-)

1 kommentar: