söndag 19 december 2010

Dagsrapport för den nyfikne *fniss*

Jo, det har gått rätt bra idag.
Jag har hunnit städa av två rum i källaren.
Jag har kört 6 maskiner med tvätt.
Jag har skottat både vår och grannens uppfart.
Jag har gjort en stor laddning råkostsallad och en stor Ost- och skinkpaj.
Och så har vi bäddat rent i barnens sängar (därav en av maskinerna).


Imorgon kör vi hårt igen.
Då ska det tvättas mer, våra sängkläder ska ur.
Och så ska jag försöka hinna allt det andra som stod i morgonens lista :-)


Just nu sitter jag rätt nyduschad och känner mej nöjd med mej själv.
Tycker väl egentligen att det var rätt onödigt att blöta ner sig så där, Eau de skogshuggare passar rätt bra på mej me' :P
Fast dottern kan komma med rätt elaka kommentarer så tja... det kanske var bäst ändå *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar