torsdag 16 december 2010

Och ikväll igen...

Japp, jag är uppe *suck*
Och inte är jag särskilt trött heller.

Så jag tänker skriva en nån typ av matlista för veckan och sen lägger jag mej i sängen och läser Da Vinci-koden.
Har återigen jobbat mej igenom bokhyllan så nu är det bara den (Dan Browns fjärde bok) och sen den femte, som heter nåt med förlorad symbol, kvar bland de roliga "går att läsa igen"-böckerna.
Men efter jul blir det annat att läsa, då börjar jag Litt.Vet. A igen och den här gången ska jag plocka poängen.
Förra gången jag läste kursen var den terminen när min fibromyalgi började visa sig genom extrem trötthet. Så jag tog aldrig några poäng. (Det tog nästan 3 år efter det tills att jag fick träffa en läkare som klarade av att ställa rätt diagnos.)
Så iaf, från nyår och framåt är det MASSOR med kurslitteratur som gäller, och tyvärr, även skönlitteratur blir tråkigt när man ska analysera den ;-)

Lite improviserat så tror jag att resten av veckans matsedel ser ut så här:
torsdag: kyckling med cashewnötter
fredag: fläskfilégryta med sting
lördag lunch: rester från frysen
lördag kvällsmat: Ost- och skinkpaj med råkostsallad
söndag lunch: Pastasallad
söndag kvällsmat: Pizzamackor

Så nu ska jag bara komma ihåg att plocka upp kyckling ;-)
Natt och gott ♥ (fast ni sover väl redan, så Gomorron *L*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar