fredag 10 april 2009

Jag var otrogen i natt...

Japp, jag var otrogen med en gammal killkompis när jag hade barnen med mej.
Och min mamma verkade tycka att det var ganska ok.
Hon undrade om han inte skulle sova över...

Så där ja... hur många är chockade nu?
Det var en dröm =)

Jag drömmer så mycket knepigt nu för tiden. Jag har nog varit kär i och/eller otrogen med varenda kille jag umgicks med i tonåren nu, i drömmar alltså. ;-)
Antingen så är det biverkningar av medicinen, eller så längtar jag verkligen efter att vara kär...

För efter 7 år tillsammans så pirrar det inte så mycket i magen längre.
Tänk om man kunde ta och dra iväg bara vi två i en vecka eller så. Bara vara tillsammans och sola, bada och njuta av tillvaron.
Det saknas sånt i vårt liv nu =(

Men nu är det påsk iaf.
4 lediga dagar...
Igår gick jag runt med barnen på gatan så de fick gå påskkärring. Upptäckte ett par saker...
- Folk tycker att det är trevligt med påskkärringar, men de har inte köpt hem godis på skärtorsdagen...
- Sonen tyckte att det intressantaste var att ringa på och sen öppna dörrarna.
- De flesta i vårt kvarter låser inte dörren när de är hemma.
- Sonens skor går bara hemifrån, de går inte hemåt!
- Dottern gillar inte hundar medan sonen älskar dem.

Idag har vi städat, och städat, och städat...
Det är helt makalöst hur mycket två små vilddjur klarar av att stöka ner.

Imorgon blir det påskmiddag här. Mina föräldrar och svärisarna kommer och äter hos oss på kvällen.
Det ska nog bli kul även om det just nu känns som mycket jobb.

Ska väl jobba mej mot dagens citat...
Läste en så kul grej idag. =)
En tjej berättade att hennes sons dagis hade pratat om varför vi firar påsk och att det är för att Jesus dog då.
En liten flicka hade då frågat vem som dödade honom varpå den här tjejens son snabbt svarade:
"Det var inte jag"
Så det får bli dagens citat: *S*

"Det var inte jag som dödade Jesus"

Glad påsk på er! ♥

1 kommentar:

  1. Nä, påskkärringar gillar jag inte!!! Vi har haft en strid ström på vår gata och vid flera tillfällen valde jag att inte öppna dörren.... Shame on me!!!

    "Det var inte jag" var helt obetalbart!!! :-)

    Du vet att månen har varit på väg att bli full? Det får mig också att drömma de mest bisarra drömmar i ungefär en veckas tid. Du vill inte veta vad jag har drömt den här veckan!!! ;-)

    SvaraRadera