fredag 4 september 2009

Det har blivit höst...

I normala fall skulle det faktum att sommaren är slut leda till en ganska nedstämd rumpkulla, men i år njuter jag! =)
Jag njuter av att promenera iväg till dagiset med barnen på morgonen, jag njuter av kylan i luften (trots att den ökar min värk), jag njuter av att jag just nu sitter i mitt dunkla kök omgiven av tända ljus.

Livet känns bra helt enkelt =)

Jag sitter och försöker klura ut vad jag och vilddjuren ska göra imorgon.
Maken ska spika papptak på uthuset.
Baka skulle vara rätt kul, man kanske tom skulle ge sig på att göra pizza till kvällsmat?
Och glass måste vi göra för dottern var inte glad idag när hon kom på att vi inte hade haft fredagsmys...
Hon är bestämd av sig, den lilla madamen! Och kräver att rutiner följs... *S*
Fast jag tror nästan att sonen är snäppet envisare ;-)

Ja, ja... Nu kallar fiskarna på mej ;-)
"Att tala förstånd med en tvååring är ungefär lika meningsfyllt som att byta plats på Titanic"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar