onsdag 2 september 2009

Jag har skaffat en ny hobby

Jag har skaffat ett cyberakvarium *S*

För jag hade ju inget att göra sen innan... eller nåt sånt...

Men det är ganska kul att se hur mitt akvarium på facebook blir smutsigt och måste göras rent, och att fiskarna blir hungriga och måste matas, och sen växer de och då kan man sälja dem och få pengar att köpa dekorationer, plantor och nya fiskägg.

Men världens I-landsproblem uppstod idag. Fiskarna växer i ett förbestämt antal timmar, sen bör man sälja dem. Jag var smart igår kväll (natt) när jag undvek att köpa de som växer i 4 timmar, och skulle vara färdiga vid 03,30.
Men istället köpte jag dem som växer i 24 timmar...
För det är ju så skoj att veta att man behöver vara uppe till samma tid ikväll oxå *suckar*

Ja ja... är huvudet dumt får kroppen lida ;-)
(det får nog bli dagens ordspråk/citat)

1 kommentar:

  1. Det är ändå skönt att se att mänskligheten väljer att uttnytja de underbara möjligheter som teknologin har öppnat

    SvaraRadera