torsdag 20 maj 2010

Jag är trött =(

Det har varit ett konstant tillstånd de senaste veckorna och det känns lite för mycket i kroppen.
Axlarna snuddar öronen och ryggen protesterar mot varje rörelse.
Men, men... Jag gör väl som vanligt och låter bli att känna efter så mycket så kan man jobba på ett tag till...
Vila får man göra när man får en etta på 2 kvadrat 6 fot under ;-)

Men efter helgen lugnar det ner sig, lite iaf...
Vi ska bara iväg på bröllop på lördag och sen fira svågerns födelsedag på söndag.

På tal om födelsedagar ja... =)
Ska vi ta några kort från dotterns firande?

Baksidan på inbjudningskorten:














Tårtan på prinsesskalaset, med prinsessmuffins i bakgrunden















Tårtan när familjen firade



























Bästa födelsedagspresenten :-)















2 kommentarer:

  1. Jag ger upp!
    Texten vill inte stå där den ska *suck*

    SvaraRadera
  2. Nä, jag har inte heller lyckats klura ut hur man ska få texten att ställa sig snyggt UNDER bilderna. Jag brukar få ändra många gånger och ändå blir det inte riktigt som jag vill ha det!

    SvaraRadera