fredag 12 november 2010

Har skrivit inköpslista och matsedel

Intressant eller hur? ;-)

Det är sånt där som jag gör med jämna mellanrum när jag får för mej att jag ska bli strukturerad när jag blir stor *fniss*
Inköpslistan är nödvändig imorgon för av nån märklig anledning håller allt på att ta slut här hemma.
Förstår inte vem det är som använder upp allt?

Jag hade tänkt skicka maken nu ikväll, men han kom undan den slöhögen ;-)
Han skyllde på att pelletsen behövde in. Han kunde väl ha åkt kl 21 när han var klar med den?
Det är ju så skoj att handla den tiden...

Äsch, det får lov att funka imorgon. Jag får bara tänka på att inte packa för tunga kassar.
Nån var ju lite dum och lyfte sonen igår så det gör ont i magen igen :-/

Nä, det är väl dags att lägga sig om man ska orka nåt imorgon.
Men ska vi inte ta ett litet citat innan vi slutar?
Det var ju ett tag sen :-)

"Italienarna uppfann preventivmedel - de kallar det för vitlök"

1 kommentar:

  1. Det funkar inte på mig, storkonsument av vitlök och en massa ungar :)

    SvaraRadera