söndag 14 november 2010

Lycka till i ditt nästa liv... som dyngbagge! :@

Ikväll är jag arg!
Det är meningen egentligen att jag ska skriva ett positivt inlägg om parmesanosten jag buzzar för och maten vi ätit ikväll. Men ser ni, nåt sånt blir det inte just nu. (Kanske senare ikväll)

På förekommen anledning så skriver jag istället om den lägsta livsformen av dem alla:
den kvinnomisshandlande mannen.

Hur en sån man är funtad vet jag inte och jag har ingen lust att spekulera.
Det enda som far genom mitt huvud just nu är bibelordet: ett öga för ett öga, en tand för en tand.

Fantasin just nu är att köpa en skrotbil och sen köra runt i ett särskilt område tills man träffar på en viss blivande dyngbagge.
Sen bara råkar man få lite problem med styrningen och oops så har man bara råkat köra över en viss blivande dyngbagge.
Har han riktig otur så kanske man bara råkar lägga i backen ett par gånger oxå...
Det vore på sätt och vis både enklare och mer tillfredställande att använda brännbollsträ, men misshandel ger så långa straff.
"Vårdslöshet i trafik" däremot har jag hört ger 3 månader villkorligt...

Men jag är inte hämndlysten... inte alls... *rättar till glorian*

Nu ska jag gå och fira min man och min far.
Ni riktiga män, och bra fäder, ska ha all heder.
Ha en bra Fars dag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar