måndag 20 december 2010

Jag är tacksam...

Jag är tacksam att mina barn har klarat sig bra trots den svåra olyckan.
Jag är tacksam att vi mött underbara människor inom vården.
Jag är tacksam att min man och jag svetsades samman av det hela.
Jag är tacksam att min dotter kan gå.
Jag är tacksam att sonens skador läkte utan minsta ärr.
Jag är tacksam att dotterns skador blev så små ärr som det blev.
Jag är tacksam att barnens minnen av hur svårt det var har bleknat.
Jag är tacksam för mina och makens föräldrar som gjorde allt de kunde för att hjälpa oss.
Jag är tacksam för underbara vänner som fanns där dag och natt med stöd och kärlek.
Jag är tacksam för mina barn leker i vatten igen.
Jag är tacksam för LIVET

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Förstår din tacksamhet för allt. Kram från en som smygläser din blogg ibland :)

    SvaraRadera